Tijdens de verhuisdag zelf was alles perfect. Verhuizers waren super aardig, netjes en snel. Diep respect. Het intakegesprek was soepel en prettig, de follow-up viel daarentegen een beetje tegen. Ik moest zelf een aantal keren in de pen om o.a. dingen als verhuismateriaal te regelen. Wat mij betreft had duidelijk moeten worden gecommuniceerd dat front- en back-office gescheiden zijn en dat de man die het intake gesprek deed, niet mijn aanspreekpartner was.
Het is anno 2021 onvoorstelbaar dat een afspraak voor een bezoek bij mij thuis NIET wordt opgeslagen in de agenda van de betreffende medewerker, of zijn assistent. Betreffende man verschijnt dus niet op het afgesproken tijdstip en geeft (nadat ikzelf contact opnam) simpelweg als excuus dat ie de afspraak (op een fout moment) had staan IN GEDACHTE !!! Voor een service-bedrijf dat juist dient te excelleren in het exact nakomen van gemaakte afspraken is het een dikke vette onvoldoende.
Top Movers maakt zijn naam helemaal waar. De communicatie verloopt van begin tot eind soepel en de verhuizers zijn kundig en oplossingsgericht. Dit was de derde grote verhuizing die wij hebben gedaan met top movers en het zou zeker ook niet de laatste zijn.